Dane Gminy Dobrzyniewo Duże
Dla kontrahentów wystawiających faktury
Nabywca: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, NIP: 966-184-41-07
Odbiorca: Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, bądź inna jednostka organizacyjna.
Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże
Wójt Gminy: | mgr Wojciech Cybulski |
Siedziba władz Gminnych: | Urząd Gminy Dobrzyniewo Duże ul. Białostocka 25 16-002 Dobrzyniewo Duże |
Nr konta | 60 8060 0004 2600 1010 2000 0010 |
Czas pracy Urzędu: | Poniedziałek: Wtorek – Piątek: | 8.00 – 16.00 7:30 – 15:30 |
Sobota – Niedziela: | Nieczynne |
Kontakt: | 85 74 78 000 lub 85 742 81 55 | Sekretariat / centrala |
85 74 78 031 | Fax | |
603 171 444 | Wójt | |
85 74 78 021 | Zastępca Wójta | |
727 793 510 | Sekretarz | |
85 74 78 026 | Skarbnik | |
85 74 78 015 | Urząd Stany Cywilnego | |
85 74 78 013 | Księgowość budżetowa | |
85 74 78 018 | Księgowość budżetowa, VAT | |
85 74 78 016 | Planowanie przestrzenne | |
85 74 78 023 | Wymiar podatków | |
85 74 78 020 | Referat Inwestycji i Rozwoju | |
85 74 78 012 | Księgowość podatkowa | |
85 74 78 039 lub 85 719 78 10 | Referat Gospodarki Komunalnej – konserwacja sieci wod – kan. |
Struktura Organizacyjna Urzędu
Urzędem Gminy kieruje Wójt Gminy Wojciech Cybulski – pokój nr 1
W kierowaniu Urzędem Wójta wspomagają:
Zastępca Wójta | Marta Siemieniuk | pokój nr 115 |
Skarbnik Gminy | Monika Elżbieta Krawczeniuk | pokój nr 213 |
Sekretarz Gminy | Krzysztof Bagiński | pokój nr 118 |
Radca Prawny | Hanna Nikitiuk |
W pokoju nr 10 wyłożone są do wglądu akty prawa miejscowego oraz udostępnia się dokumenty dotyczące realizacji przez Gminę zadań publicznych
1. Referat Organizacyjny
a) Kierownik referatu – Krzysztof Bagiński – piętro I, pokój nr 118
tel. 85 74 78 032, 727 793 510, e-mail: k.baginski@dobrzyniewo.pl
b) Stanowisko ds. organizacyjnych i kadrowych – Katarzyna Toczydłowska – piętro I, pokój nr 116
tel. 85 74 78 000 lub 85 742 81 55 , fax 85 74 78 031; e-mail: kancelaria@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z:
– przyjmowaniem skarg i wniosków,
– nadzorem nad udostępnianiem dokumentów stanowiących informacje publiczne,
– przyjmowaniem zeznań świadków do celów emerytalno-rentowych.
c) Stanowisko ds. organizacyjnych i społecznych – Anna Adamska – piętro I, pokój nr 116
tel. 85 74 78 000 lub 85 742 81 55, e-mail: a.adamska@dobrzyniewo.pl
d) Stanowisko ds. obsługi rady gminy – Mariola Grzegorczyk – piętro I, pokój nr 107
tel. 85 74 78 017; e-mail: m.grzegorczyk@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– obsługa Sesji Rady Gminy
– obsługa Komisji Rady Gminy
e) Stanowisko ds. oświaty – Agnieszka Rutkowska – piętro II, pokój nr 207
tel. 85 74 78 025, e-mail: a.rutkowska@dobrzyniewo.pl
f) Stanowisko ds. obsługi informatycznej – Bartosz Grzegorczyk – piętro I, pokój nr 121
tel. 85 74 78 033, e-mail: it@dobrzyniewo.pl
g) Młodszy referent ds. ochrony PPOŻ i OSP – Krzysztof Kondraciuk
e-mail: k.kondraciuk@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– prowadzenie spraw związanych z ppoż.
2. Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego
a) Zastępca Kierownika USC – Wiesława Wojtkielewicz – piętro I, pokój nr 112
tel. 85 74 78 015, e-mail: usc@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– rejestracją stanu cywilnego,
– aktami stanu cywilnego – umiejscowieniem, odtworzeniem, uzupełnieniem, sprostowaniem,
– wydawaniem zaświadczeń z Urzędu Stanu Cywilnego,
– wydawaniem odpisów aktów stanu cywilnego,
– wydawaniem decyzji o zmianie nazwiska i imienia,
– prowadzeniem spraw związanych z oświatą,
– prowadzeniem spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej,
– prowadeniem spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
b) Stanowisko ds. obywatelskich – Ewa Bilmin – piętro I, pokój nr 111
tel. 85 74 78 024, 85 749 29 49; e-mail: e.bilmin@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– ewidencją ludności,
– wydawaniem dowodów osobistych,
– prowadzenie kasy urzędu,
– imprezami masowymi, zbiorówkami publicznymi i zgromadzeniami.
c) Stanowisko ds. obywatelskich – Urszula Lewko – piętro I, pokój nr 111
tel. 85 74 78 024 w.24, 85 749 29 49; e-mail: u.lewko@dobrzyniewo.pl
– ewidencją ludności,
– wydawaniem dowodów osobistych,
– prowadzenie kasy urzędu,
– imprezami masowymi, zbiorówkami publicznymi i zgromadzeniami.
3. Referat Finansowy
a) Kierownik referatu – Monika Elżbieta Krawczeniuk – piętro II, pokój nr 213
tel. 85 74 78 026, e-mail: skarbnik@dobrzyniewo.pl
b) Stanowisko ds. księgowości budżetowej -Emilia Tarasiuk – piętro II, pokój nr 210
tel. 85 74 78 013;
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– naliczaniem wynagrodzeń za pracę pracownikom urzędu,
– prowadzeniem rozliczeń z tytułu składek na: ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz – podatku dochodowego od osób fizycznych, wydawaniem zaświadczeń o zarobkach pracowników,
– prowadzeniem rozliczeń z tytułu zawieranych przez Gminę i jednostki organizacyjne umów – zleceń, umów o dzieło,
– prowadzeniem ewidencji środków trwałych.
c) Stanowisko ds. księgowości budżetowej – piętro II, pokój nr 209
tel. 85 74 78 018;
Beata Rusek, e-mail: b.rusek@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– wystawianiem dowodów wpłat z tytułu: budowy sieci wod.-kan., czynszów nieruchomości – komunalnych, opłat adiacenckich, opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntów,
– wystawianie faktur VAT z tytułu sprzedaży i dzierżawy,
– windykacją fakturowanych i cywilnych należności pieniężnych Gminy.
d) Stanowisko ds. księgowości podatkowej – piętro II, pokój nr 215
tel. 85 74 78 012,
Elwira Żmiejko, e-mail: e.zmiejko@dobrzyniewo.pl
Katarzyna Niewińska, e-mail: k.niewinska@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– prowadzeniem wymiaru podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości, środków transportowych od osób prawnych oraz wymiarem podatków środków transportowych od osób fizycznych,
– księgowaniem podatku od osób fizycznych i prawnych: rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportu, od posiadania psów, opłaty skarbowej, opłaty targowej,
– prowadzenia wymiaru podatku od środków transportu,
– windykacją zaległości podatkowych,
– prowadzeniem spraw dotyczących umorzeń, odraczania terminów płatności, rozkładaniem na raty należności podatkowych,
– wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych,
– księgowanie opłat za pobór wody i odprowadzanie ścieków.
e) Stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych – piętro II, pokój nr 212
tel. 85 74 78 023,
Lilla Łapińska, e-mail: l.lapinska@dobrzyniewo.pl
Justyna Walesiuk, e-mail: j.walesiuk@dobrzyniewo.pl
Anna Gęsiewska, e-mail: a.gesiewska@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z:
– prowadzeniem wymiaru podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego – od osób fizycznych,
– ulgami i zwolnieniami ustawowymi,
– wydawaniem zaświadczeń o stanie majątkowym i o opłacaniu składek FUSR,
– wydawanie poświadczeń o prowadzeniu gospodarstwa rolnego.
f) Pomoc administracyjna – Aleksandra Mazurczuk – pokój nr 209
tel. 85 74 78 018
4. Referat obsługi finansowej jednostek organizacyjnych
a) Główny Księgowy – Sylwia Jeleniewska – piętro II, pokój nr 208
tel. 85 74 78 027, e-mail: s.jeleniewska@dobrzyniewo.pl
b) Stanowisko ds. księgowości – Ewa Winnicka – piętro II, pokój nr 207
tel. 85 74 78 019
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– stypendia socjalne,
– zwrot podatku akcyzowego,
– fundusz alimentacyjny.
5. Referat planowania przestrzennego, nieruchomości i ochrony środowiska
a) Kierownik referatu – Magdalena Bernatowicz – piętro II, pokój nr 214
Stanowisko ds. gospodarowanie mieniem komunalnym – piętro II, pokój nr 214
tel. 85 74 78 028, e-mail: m.bernatowicz@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– podziały i rozgraniczenia nieruchomości,
– najem budynków stanowiacych własność gminy,
– sprawy związane z rolnictwem,
– gospodarowanie nieruchomościami komunalnymi (sprzedaż, zakup, użytkowanie wieczyste gruntów, najem, dzierżawa, użyczenie, służebność),
– dzierżawa gruntów.
b) Stanowisko ds. planowania przestrzennego – pokój nr 11
tel. 85 719 79 00 lub 85 742 81 55 w. 16
Maria Seweryn, e-mail: m.seweryn@dobrzyniewo.pl
Sebastian Kwit, e-mail: s.kwit@dobrzyniewo.pl
Monika Gawrylczyk, e-mail: m.dziekonska@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– wprowadzaniem zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy,
– wydawaniem wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania,
– wydawaniem zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania,
– wydawaniem decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.
c) Stanowisko ds. ochrony środowiska – Anna Szeligowska – piętro II, pokój nr 214
tel. 85 74 78 028; e-mail: a.szeligowska@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– prowadzeniem postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
– prowadzeniem spraw związanych z wydawaniem, zmianą i cofaniem określonych w ustawie o utrzymanie czystości i porządku w gminach, zezwoleń dla przedsiębiorców,
– przygotowaniem do rozpatrywania przez Radę Gminy uchwał i informacji dot. utrzymania czystości i porządku,
– organizowaniem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,
– podejmowaniem działań ws. ochrony przed bezdomnymi zwierzętami,
– organizowaniem na szczeblu gminy konkursów i akcji związanych z estetyką krajobrazu, utrzymaniem czystości, zbiórką odpadów.em decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu.
d) Pomoc administracyjna – Karolina Murawska – piętro II, pokój nr 214
6. Referat inwestycji i rozwoju gminy
a) Marta Siemieniuk – piętro I, pokój 115
tel. 85 74 78 021, e-mail: m.siemieniuk@dobrzyniewo.pl
b) Stanowisko ds. inwestycji i pozyskiwania środków zewnętrznych – Małgorzata Sokólska – piętro I, pokój nr 122
tel. 85 74 78 020; e-mail: m.sokolska@dobrzyniewo.pl
c) Stanowisko ds. zamówień publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych – Katarzyna Dołkin – piętro I, pokój nr 123
tel. 85 74 78 014; e-mail: k.dolkin@dobrzyniewo.pl
7. Samodzielne stanowisko ds. pozamilitarnych ogniw obronnych oraz zarządzania kryzysowego – Urszula Lewko
tel. 85 74 78 024 w.24, 85 749 29 49; kom. 601 221 244; e-mail: u.lewko@dobrzyniewo.pl
8. Referat gospodarki komunalnej
Dobrzyniewo Duże ul. Białostocka 23
tel. 85 74 78 039 lub 85 719 78 10 , e-mail: rgk@dobrzyniewo.pl
a) Kierownik referatu – Michał Gabrel
tel. 85 74 78 039 kom. 883 910 005, e-mail: m.gabrel@dobrzyniewo.pl
b) Inspektor ds. wodno – kanalizacyjnych – Izabela Tarasewicz
Stanowisko ds. wodociągów i kanalizacji
tel. 85 74 78 039 lub 85 719 78 10, kom. 601 257 717, e-mail: i.tarasewicz@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– zapewnieniem odbiorcom ciągłej dostawy wody i odprowadzenia ścieków,
– prowadzeniem bieżącej konserwacji i naprawami urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
– eksploatacją i konserwacją urządzeń wodno – kanalizacyjnych,
– wydawaniem warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
– konserwacją komunalnych, przydomowych oczyszczalni ścieków.
c) Podinspektor ds. wodno – kanalizacyjnych – Marzena Godlewska
tel. 85 74 78 034 lub 85 719 78 10; e-mail: rgk@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– naliczaniem należności za pobraną wodę i odprowadzone ścieki,
– ewidencjonowaniem odbiorców wody i kanalizacji.
d) Podinspektor ds. utrzymania dróg – Marcin Kulikowski
tel. 85 74 78 030 lub 85 719 78 10, kom: 501 105 456; e-mail: m.kulikowski@dobrzyniewo.pl
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
– wydawaniem decyzji w sprawie zjazdów z drogi gminnej,
– budową i remontami dróg,
– zimowym utrzymaniem dróg.
e) Pomoc administracyjna – Urszula Andruszkiewicz
tel. 85 74 78 034 lub 85 719 78 10; e-mail: rgk@dobrzyniewo.pl
Konserwatorzy sieci:
– Jan Sokół
– Bogdan Radziszewski
– Grzegorz Olechnowicz
– Jerzy Krasucki
– Dawid Dzienis
Robotnicy gospodarczy:
– Grzegorz Kamieński
– Wojciech Klepacki
– Michał Giedrojć
Konserwator:
– Waldemar Rowgało
– Sławomir Świsłocki
Gminne jednostki organizacyjne:
Szkoły:
- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym
ul. Szkolna 14, tel. 85 719 71 53 fax. 85 719 78 64
Dyrektor: Wanda Różańska
Wicedyrektor: Robert Królik - Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach
tel. 85 719 93 07
Dyrektor: Anna Mikuć - Szkoła Podstawowa w Obrubnikach
tel. 85 719 70 98
Dyrektor: Barbara Chmielewska - Szkoła Podstawowa w Nowym Aleksandrowie
ul. Pogodna 107, tel. 85 719 75 45
Dyrektor: Katarzyna Kozłowska - Szkoła Podstawowa w Fastach
ul. Białostocka 5, 15-674 Białystok
tel. 85 653 26 31
Dyrektor: Joanna Gołębiewska
Inne jednostki organizacyjne
Gminne Centrum Kultury w Dobrzyniewie Dużym
Dobrzyniewo Duże, ul. Lipowa 71
tel. 85 719 71 59
Dyrektor: Joanna Sobieska
Gminna Biblioteka Publiczna
Dobrzyniewo Duże, ul. Lipowa 71
tel. 605 280 120
Dyrektor: Anna Huk
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dobrzyniewie Dużym
Dobrzyniewo Duże ul. Białostocka 23 – lokal nr. 2
tel. 85 66 33 256
e-mail: gops@dobrzyniewo.pl
www.dobrzyniewoduze.naszops.pl
Godziny pracy:
– w poniedziałki: od godz. 8:00 do godz. 16:00
– od wtorku do piątku: od godz. 7:30 do godz. 15:30
Kierownik GOPS: mgr Agata Krupska
Starszy specjalista pracy socjalnej: mgr Anna Polińska;
Główny specjalista pracy socjalnej: mgr Agata Gromak;
Starszy pracownik socjalny: Emilia Kowalewska-Leonczuk;
Starszy pracownik socjalny: Emilia Świderska
Starszy pracownik socjalny: Karolina Duda
Starszy inspektor ds. świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego : mgr Agata Pikulska
Starszy referent ds. świadczeń rodzinnych, wychowawczych i funduszu alimentacyjnego: mgr Anna Bagińska
Asystent rodziny: mgr Barbara Głowacka