1. REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH I URZĄD STANU CYWILNEGO
|
a)
|
Zastępca Kierownika USC - Wiesława Wojtkielewicz - pokój nr 6
|
|
tel. 85 719 71 55 lub 85 742 81 55 w. 15, e-mail: w.wojtkielewicz@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy Obywateli związane z:
|
|
- prowadzeniem ksiąg stanu cywilnego,
|
|
- wydawaniem wypisów z aktów stanu cywilnego,
|
|
- sporządzanie aktów stanu cywilnego,
|
|
- świadczenia osobiste i rzeczowe,
|
|
- prowadzeniem spraw wojskowych,
|
|
- prowadzeniem spraw obrony cywilnej,
|
|
- zarządzanie kryzysowe,
|
|
- sprawy obronne,
|
|
- prowadzenie archiwum zakładowego.
|
b)
|
Stanowisko ds. obywatelskich - Ewa Bilmin - pokój nr 5, e-mail: e.bilmin@dobrzyniewo.pl
|
|
tel. 85 742 81 55
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z:
|
|
-
|
ewidencją ludności,
|
|
-
|
wydawaniem dowodów osobistych,
|
|
-
|
prowadzenie kasy urzędu
|
|
-
|
imprezami masowymi, zbiorówkami publicznymi i zgromadzeniami,
|
|
Stanowisko ds. ORGANIZACYJNYCH - Elżbieta Jackowska - pokój nr 1
|
|
tel. 85 742 81 55 , fax 85 719 71 47, e-mail: kancelaria@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z:
|
|
-
|
przyjmowaniem skarg i wniosków,
|
|
-
|
nadzorem nad udostępnianiem dokumentów stanowiących informacje publiczne,
|
|
-
|
przyjmowaniem zeznań świadków do celów emerytalno-rentowych,
|
|
Stanowisko ds. obsługi rady gminy - Mariola Grzegorczyk - pokój nr 10
|
|
tel. 85 7428155 w.17; e-mail: m.grzegorczyk@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z :
|
|
-
|
obsługa Sesji Rady Gminy
|
|
-
|
obsługa Komisji Rady Gminy
|
|
-
|
prowadzenie spraw związanych z ppoż.
|
|
Stanowisko ds. oświaty i obsługi przedsiebiorców - Wiesława Wojtkielewicz - pokój nr 6
|
|
tel. 85 74281-55 w 15; e-mail: w.wojtkielewicz@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z:
|
|
-
|
prowadzenie ewidencji działalności gospodarczych
|
|
-
|
udzielanie jawnych informacji dotyczących podmiotów wpisanych do ewidencji
|
|
-
|
prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą napojów alkoholowych
|
|
-
|
sprawy dotyczące oświaty
|
|
-
|
prowadzeniem wymiaru podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości, łącznego zobowiązania pieniężnego - od osób fizycznych,
|
|
-
|
ulgami i zwolnieniami ustawowymi,
|
|
-
|
wydawaniem zaświadczeń o stanie majątkowym i o opłacaniu składek FUSR;
|
|
-
|
prowadzeniem wymiaru podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości, środków transportowych od osób prawnych oraz wymiarem podatków środków transportowych od osób fizycznych
|
|
-
|
księgowaniem podatku od osób fizycznych i prawnych: rolnego, leśnego, od nieruchomości, od środków transportu, od posiadania psów, opłaty skarbowej, opłaty targowej,
|
|
-
|
prowadzenia wymiaru podatku od środków transportu i od posiadania psów,
|
|
-
|
windykacją zaległości podatkowych,
|
|
-
|
prowadzeniem spraw dotyczących umorzeń, odraczania terminów płatności, rozkładaniem na raty należności podatkowych,
|
|
-
|
prowadzeniem spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem budynków od OC przez rolników;
|
|
-
|
wydawanie zaświadczeń o nie zaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych;
|
|
-
|
wydawanie dla potrzeb uprawnionych jednostek informacji dotyczących prawidłowości opodatkowania;
|
|
c) Stanowisko ds. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - pokój nr 4
|
|
tel. 85 719 75 34 lub 85 742 81 55 w. 13
|
|
Alina Domalewska
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z:
|
|
-
|
naliczaniem wynagrodzeń za pracę pracownikom urzędu,
|
|
-
|
prowadzeniem rozliczeń z tytułu składek na: ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz podatku dochodowego od osób fizycznych, wydawaniem zaświadczeń o zarobkach pracowników
|
|
-
|
prowadzeniem rozliczeń z tytułu zawieranych przez Gminę i jednostki organizacyjne umów zleceń, umów o dzieło,
|
|
-
|
prowadzeniem ewidencji środków trwałych;
|
|
Łucja Mudzińska
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z:
|
|
-
|
wystawianiem dowodów wpłat z tytułu: budowy sieci wod.-kan., czynszów nieruchomości komunalnych, opłat adiacenckich, opłat rocznych za użytkowanie wieczyste gruntów,
|
|
-
|
wystawianie faktur VAT z tytułu sprzedaży i dzierżawy,
|
|
-
|
windykacją fakturowanych i cywilnych należności pieniężnych Gminy;
|
|
Ewa Winnicka
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z:
|
|
-
|
stypendia socjalne
|
|
-
|
zwrot podatku akcyzowego
|
|
-
|
fundusz alimentacyjny
|
|
4. REFERAT INWESTYCJI, PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I GOSPODARKI GRUNTAMI
|
|
Kierownik referatu - WAKAT, e-mail: tel. 85 742 81 55 w. 14, pok. 8
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z:
|
|
-
|
gospodarowaniem nieruchomościami komunalnymi (sprzedaż, zakup, użytkowanie wieczyste gruntów, najem, dzierżawa, użyczenie, służebność),
|
|
-
|
podziały i rozgraniczenia nieruchomości,
|
|
|
|
a) Stanowisko ds. gospodarowanie miniem komunalnym, pok. 8
|
|
Magdalena Bernatowicz - tel. 85 742 81 55 w. 14, e-mail: m.bernatowicz@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z:
|
|
-
|
dzierżawa gruntów
|
|
-
|
najem budynków stanowiacych własność gminy
|
|
-
|
sprawy zwiazane z rolnictwem
|
|
- |
zezwolenia na wycinkę drzew
|
|
Stanowisko ds. ochrony środowiska:
- Anna Szeligowska - pok 9, tel. 85 742-81-55 w. 28 , e-mail: a.szeligowska@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z:
|
|
-
|
prowadzenie postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
|
|
-
|
prowadzenie spraw związanych z wydawaniem, zmianą i cofaniem określonych w ustawie o utrzymanie czystości i porządku w gminach, zezwoleń dla przedsiębiorców
|
|
-
|
przygotowanie do rozpatrywania przez Radę Gminy uchwał i informacji dot. utrzymania czystości i porządku
|
|
-
|
organizowanie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
|
|
-
|
podejmowanie działań ws. ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
|
|
-
|
organizowanie na szczeblu gminy konkursów i akcji związanych z estetyką krajobrazu, utrzymaniem czystości, zbiórką odpadów
|
|
b) Stanowiska ds. BUDOWNICTWA I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ - pokój nr 12
|
|
tel. 85 719 79 00 lub 85 742 81 55 w. 16
|
|
Danuta Ruminowicz, e-mail: d.ruminowicz@dobrzyniewo.pl
|
|
Maria Seweryn, e-mail: m.seweryn@dobrzyniewo.pl
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z:
|
|
-
|
wprowadzaniem zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy,
|
|
-
|
wydawaniem wypisów i wyrysów z planu zagospodarowania,
|
|
-
|
wydawaniem zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchmości w planie zagospodarowania,
|
|
-
|
wydawaniem decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
|
|
d) Stanowisko ds. UTRZYMANIA DRÓG - pokój nr 13
|
|
Marek Niewiński
|
|
tel. 85 742 81 55 w. 20; 501 105 456
|
|
Stanowisko załatwia sprawy związane z:
|
|
-
|
wydawanie decyzji w sprawie zjazdów z drogi gminnej i powiatowej
|
|
-
|
budowa i remonty dróg
|
|
-
|
zimowe utrzymanie dróg
|
3. GMINNE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE:
|
INNE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
|
Kierownik GOSP:
|
mgr Agata Krupska
|
Starszy pracownik socjalny
|
mgr Anna Polińska: teren działania: Nowe Aleksandrowo, Dobrzyniewo Fabryczne, Jaworówka, Krynice, Letniki, Leńce, Podleńce, Gniła.
|
Starszy pracownik socjalny
|
mgr Marta Milewicka-Roszkowska: teren działania: Fasty, Pogorzałki, Bohdan, Kopisk, Borsukówka, Kulikówka, Nowosiółki, Zalesie, Rybaki, Kobuzie.
|
Starszy pracownik socjalny
|
Emilia Kowalewska teren działania: Dobrzyniewo Duże, Dobrzyniewo Kościelne, Chraboły, Kozińce, Szaciły, Obrubniki, Ogrodniki.
|
Referent ds. świadczeń rodzinnych |
mgr Agata Pikulska |
Referent ds. świadczenia wychowawczego i funduszu alimentacyjnego |
mgr Anna Bagińska
|
Asystent rodziny |
mgr Barbara Głowacka |
Kierownik Referatu:
|
Michał GABREL
|
Pracownicy Referatu:
|
Marek Kurowski
Ewelina Zimnoch
|
|
Stanowisko załatwia sprawy Obywateli związane z:
|
|
-
|
zapewnieniem ciągłej dostawy odbiorcom wody i odprowadzania ścieków,
|
|
-
|
prowadzeniem bieżącej konserwacji i napraw urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
|
|
-
|
naliczaniem należności za pobraną wodę i odprowadzone ścieki,
|
|
-
|
ewidencjonowaniem odbiorców wody i kanalizacji,
|
|
-
|
eksploatacją i konserwacją urządzeń wodno - kanalizacyjnych,
|
|
-
|
ewidencjonowaniem odbiorców wody i kanalizacji,
|
|
-
|
eksploatacją i konserwacją urządzeń wodno-kanalizacyjnych,
|
|
-
|
wydawaniem warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
|
|
-
|
konserwacją komunalnych przydomowych oczyszczalni ścieków;
|
|